بیخیال دنیا

گاهی نیار دارم بی خیال شوم بی خیال گذشته بی خیال آینده بی خیال احساس، بی خیال اگرها و شایدها گاهی لازم است بگویم: "هرچه بادا باد. "

بیخیال دنیا

گاهی نیار دارم بی خیال شوم بی خیال گذشته بی خیال آینده بی خیال احساس، بی خیال اگرها و شایدها گاهی لازم است بگویم: "هرچه بادا باد. "

ماه رمضون..............

ماه مبارک رمضان, ترول خنده دار

ماه مبارک رمضان, ترول خنده دار

ماه مبارک رمضان, ترول خنده دار


ماه مبارک رمضان, ترول خنده دار



ماه مبارک رمضان, ترول خنده دار


ماه مبارک رمضان, ترول خنده دار



ماه مبارک رمضان, ترول خنده دار

ماه مبارک رمضان, ترول خنده دار

نظرات 3 + ارسال نظر
Hoori پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 19:22

ما اینجوریم دیگ

بعلهههههههه

mahya چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 18:01

عاااالی بوددد خیلی با هال بوود دمت گرررررم

همش واقعیته برا من:).. محیا بازم بیا

leila دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 01:38 http://www.lovwinlife.persianblog.ir/

وااااای ینی عالی بود کف کردم....
کاملا درکت میکنم اصلا تو این ماه چیزایی میبینی ک....
اصن ی وعضیه....

واقعا یه وضعیه....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.