بیخیال دنیا

گاهی نیار دارم بی خیال شوم بی خیال گذشته بی خیال آینده بی خیال احساس، بی خیال اگرها و شایدها گاهی لازم است بگویم: "هرچه بادا باد. "

بیخیال دنیا

گاهی نیار دارم بی خیال شوم بی خیال گذشته بی خیال آینده بی خیال احساس، بی خیال اگرها و شایدها گاهی لازم است بگویم: "هرچه بادا باد. "

هی........ کاش این مال من بود


نظرات 3 + ارسال نظر
hosna سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 15:19

بگو بیادپیش من موهاشو براش اتو کنم

باشه میگم،فقط شاید موهاش صاف بوده رفته فر کرده؟؟:]

leila سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 02:46 http://loveinlife.persianblog.ir

اولا اسب ک منم اصن زندگی من با اسبه این یکی هم ک دیگه خود خودمم دیگه ایول عالی بود خیلی با عکست همزاد پنداری میکنم

من عاشق اسبم
خوشحالم که درک میکنیم

Hoori دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 18:20

یالش فرفریه؟!!
منم اسب خعلی دوس دارم

آره فرفریه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.